Casper Wedel Simonsen Skrevet September 23, 2013 Rapporter Share Skrevet September 23, 2013 hej her inde... hvordan andre man relæ tilstanden på ihc 24 v out og 230v out.. selv om jeg ændre tilstanden til off i steder for on så syntes jeg ikke det virker... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret September 23, 2013 Rapporter Share Besvaret September 23, 2013 Hej Casper, og velkommentil IHC-user :-)Man kan ændre tilstand online med programmet "serviceview" ved at markere ind/udgangen og trykke på mellemrums tangenten. Hvis ikke der sker noget er det muligt der ikke er forbundet noget til den pågældende ind/udgang.Et lille hint/fif: prøv at læse/skimme manualen (eller hjælpefilen) til visual programmet. Den bliver installeret samtidig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Casper Wedel Simonsen
hej her inde...
hvordan andre man relæ tilstanden på ihc 24 v out og 230v out..
selv om jeg ændre tilstanden til off i steder for on så syntes jeg ikke det virker...
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts