Szafranski Skrevet September 6, 2013 Rapporter Share Skrevet September 6, 2013 Jeg har fået lagt alle IHC Bolig Koncept fb´er ind i Visual. Men er det værd at lave hele ens opsætning om? Er det nemmere?Vil det gøre det nemmere på længere sigt?Er det kun brugbart, hvis mán har Visility Dashbord? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret September 6, 2013 Rapporter Share Besvaret September 6, 2013 Tjaa nogle kører i en sølv Mercedes andre i en sort BMW.I bund og grund er det jo det samme, en bil med 4 hjul.Sådan er det også lidt mht FB. Hvis ikke der specifik er noget der absolut kun kan lade sig gøre med pågældende FB, så kan man ligesågodt anvende en anden. Altså hvis det fungere nu og du ikke har brug for nogle af de funktioner der er i Boligkonceptet, ja så brug energien på noget andet.Det "gamle" Standardhus FB fungerer fint til de flestes brug. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Szafranski Besvaret September 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 6, 2013 Det fungerer nu også som det skal for mig. Men står og skal istandsætte den sidste del af mit hus, som også skal udstyres med ihc. Ihc Bolig koncept virker bare som om, at man på nogle punkter kan begrænse fb´er,(bruge en overall fb, istedet for mange ens) og der ved gøre opsætningen nemmere, ved videre udbygning. Men så skal jeg jo laver hele mit setup om. Så det var bare for at høre andres erfaringer, kan ikke finde noget, ved en søgning på ihc-u. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Szafranski
Jeg har fået lagt alle IHC Bolig Koncept fb´er ind i Visual.
Men er det værd at lave hele ens opsætning om?
Er det nemmere?
Vil det gøre det nemmere på længere sigt?
Er det kun brugbart, hvis mán har Visility Dashbord?
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts