MIchael Bach Skrevet August 29, 2013 Rapporter Share Skrevet August 29, 2013 Hejsa Jeg har 6 dimmere som jeg gerne vil fordele på 3 tryk. Så jeg fx med et 4 tryk, på den øverste justerer en dimmer og den nedereste justerer en anden dimmer. Da jeg åbenbart på et 2 tryk ikke kan bruge venstre knap til en dimmer og højre til en anden som man kan med en Controller. Nogen der har erfaring eller den gode løsning ? PFT Michael Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Reinhold Besvaret August 30, 2013 Rapporter Share Besvaret August 30, 2013 Som jeg har forstået det så er du låst til at bruge 2 taster pr. lampeudtag - med mindre du programmerer som Scenarie Link .. Der kan du bruge tasterne individuelt. Se mere i brugsanvisningen Ret mig endelig hvis jeg tager fejl Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MIchael Bach Besvaret September 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2013 Det er korrekt, men så synes jeg bare ikke at man kan skrue op og ned på samme knap ? Eller hvad Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Claus Frederiksen Besvaret September 6, 2013 Rapporter Share Besvaret September 6, 2013 Det er korrekt, men så synes jeg bare ikke at man kan skrue op og ned på samme knap ? Eller hvad Nej uden controller skal du bruge 2 knapper (=1 række) til for at kunne kippe/regulere lyset.Ved scenarie link kan du godt programmere to forskellige scenarier på samme række. Men knappen kan så kun fremkalde dette scenarie, og ikke regulere på det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
MIchael Bach
Hejsa
Jeg har 6 dimmere som jeg gerne vil fordele på 3 tryk.
Så jeg fx med et 4 tryk, på den øverste justerer en dimmer og den nedereste justerer en anden dimmer.
Da jeg åbenbart på et 2 tryk ikke kan bruge venstre knap til en dimmer og højre til en anden som man kan med en Controller.
Nogen der har erfaring eller den gode løsning ?
PFT
Michael
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts