Mogens skøtt Skrevet August 20, 2013 Rapporter Share Skrevet August 20, 2013 Er der nogen der ved hvor denne eventuelle loddefejl skulle være på de kære print da jeg har en controllere som er fem år gammel. Den skulle firmware opdateres også melder den fejl med intern fejl på server opstået.Mvh Mogens Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret August 20, 2013 Rapporter Share Besvaret August 20, 2013 Det er ikke sikkert det er en loddefejl. Det kan være det bare er indstiksprintet der ikke har god nok forbindelse. Prøv at "maserer" det og se om ikke det hjælper. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret August 20, 2013 Rapporter Share Besvaret August 20, 2013 Hvis firmwareloaderen er stoppet på 82-83%, vil jeg klart anbefale dig at kontakte LK kundeservice i stedet for at åbne controlleren selv. Er rimelig overbevist om at de ombytter den uden problemer, da de godt kender til denne fejl - også selv om den er 5 år. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BoChristensen Besvaret February 20, 2016 Rapporter Share Besvaret February 20, 2016 Hvad er dette endt med ? Når jeg forsøger at opdatere firmwaren til 2.7.220.fwf ... når den ca 80% og melder en eller anden "server fejl" = gentagene gange. Min controller er fra september 2010 Var det en fejl hos LK og en gratis udskiftning af controller ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BoChristensen Besvaret February 20, 2016 Rapporter Share Besvaret February 20, 2016 Skylder lige at skrive igen. Nu har jeg slavisk kørt ALLE opdateringer fra 2.6.122 til 2.7.220 (9 stk opdateringer) i rækkefølge. Det virker NU. controlleren er med den seneste opgradering. VH Bo Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret March 2, 2016 Rapporter Share Besvaret March 2, 2016 Hvis du havde læst vejledning til 2.7.220 inden du gik igang, ville du have set at der faktisk står at du skal opgrade til 2.7.199 før du går til 2.7.220. Du kunne med andre ord have sparet 7 opgraderinger ved at bruge 5 min. på at læse release noterne til 2.7.220. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Mogens skøtt
Er der nogen der ved hvor denne eventuelle loddefejl skulle være på de kære print da jeg har en controllere som er fem år gammel. Den skulle firmware opdateres også melder den fejl med intern fejl på server opstået.
Mvh Mogens
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts