Jens Vestergaard Skrevet August 18, 2013 Rapporter Share Skrevet August 18, 2013 HejJeg prøver at styre på 7 ventiler i forbindelse med noget varme automatikJeg vil gerne kører dem fra et 24 V output modul. Men kan ikke lige lure om det er muligt uden at skulle have et relæ ind over. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Gundertofte Besvaret August 19, 2013 Rapporter Share Besvaret August 19, 2013 Hej. Jeg tror at den ventil bruger mere strøm end de 500mA udgangen i et output 24 modul kan belastes med. Så et relæ i mellem er nok nødvendigt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Frederiksen Besvaret August 19, 2013 Rapporter Share Besvaret August 19, 2013 Du kan også bruge et Output 230V til 24V DC. Ved DC belastning kan hver udgang belastes med 3A.(http://www1.lk.dk/katalog.jhtml?LKnummer=120B1020) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jens Vestergaard Besvaret August 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 20, 2013 ok jeg tror jeg vælger et 230 output modul så, men takker Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts