Jacob Nielsen1354922309 Skrevet August 13, 2013 Rapporter Share Skrevet August 13, 2013 Hej Jeg har undret mig over hvad KIP bruges til i eks. 1.1.10.a Den indeholder Tænd, Sluk og Kip, men hvad bruges den til? Vh Jacob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret August 13, 2013 Rapporter Share Besvaret August 13, 2013 Hej Jeg har undret mig over hvad KIP bruges til i eks. 1.1.10.a Den indeholder Tænd, Sluk og Kip, men hvad bruges den til? Vh Jacob Kip ændrer status på udgangen hver gang den påvirkes. Dvs. at man skiftevis kan tænde og slukke lyset med det samme tryk.Tænd kan kun tænde udgangen, så hvis den er tændt i forvejen, sker der intet.Sluk kan så kun slukke udgangen, og er den slukket i forvejen, sker der intet. Hvis du markerer en af LKs funktionsblokke, og trykker F1 kommer der en vejledning frem hvor du kan se hvad funktioner den har. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 michael christiansen Besvaret August 13, 2013 Rapporter Share Besvaret August 13, 2013 feks. et lampeudtag så kan du vælge at have et tryk til tænd og et tryk til sluk eller du kan have kip så den skifter mellem tænd og sluk ved hvert tryk derved spare man et tryk. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jacob Nielsen1354922309 Besvaret August 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 13, 2013 Okay og takker, det er selvfølgelig smart nok. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jacob Nielsen1354922309 Besvaret August 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 14, 2013 Lige et tillægsspørgsmål. Hvor finder jeg almindelige FB til lys med sluk rum og ikke sluk alt? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret August 15, 2013 Rapporter Share Besvaret August 15, 2013 Normalt laver man det sådan at et tryk i rummet føres til sluk alt i det pågældende rum. Det kan man så lave i alle rum og kalde "sluk rum".Sluk rum" knappen i f.eks. entre og soveværelse køres så ind over en kort/lang FB så et alm. kort tryk "nøjes" med at slukke rummet som normalt. Udgangen for langt tryk trækkes så til alle de andre rums sluk rum indgang. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jacob Nielsen1354922309
Hej
Jeg har undret mig over hvad KIP bruges til i eks. 1.1.10.a
Den indeholder Tænd, Sluk og Kip, men hvad bruges den til?
Vh Jacob
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts