nikopp Skrevet August 12, 2013 Rapporter Share Skrevet August 12, 2013 Hej, jeg har et meget simpelt IHC system sat op. desværre uden viewer.er det muligt at lave en simpel request til et system uden viewer?til at f.eks. tænde og slukke lyset? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
nikopp Besvaret August 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 17, 2013 jeg skal bruge det inden et bryllup på lørdag, så hvis nogen kender svaret ville det være rart. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret August 18, 2013 Rapporter Share Besvaret August 18, 2013 Prøv at læse nogle af de andre tråde her i http://www.ihc-user.dk/forum/forum/32-microsoft-net-apisdk/ MikkelS har lavet noget kode der skulle kunne. Godt nok er han ved at opdatere/ajourføre "pakken", men den gamle kode skulle dog stadig virke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
nikopp Besvaret August 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 18, 2013 jeg syntes ikke at kunne finde noget der virker med php, dog jeg fandt et program der virkede uden viewer her (lavet af Kristian Poulsen) det eneste jeg skal bruge er en funktion i php der kan (ved hjælp af en port) tænde og slukke for lamper ligesom programmet, Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts