Anders Øgendahl Krarup Skrevet August 4, 2013 Rapporter Share Skrevet August 4, 2013 Hej med Jer jeg har fået lidt problemer med min projektfil den kann ikke længere genkendes at ihc programmet, er der nogen af jer der kan lurer den af i xml og se om der er noget galt mvh Anders Krarup solbakken 12.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcJesper Besvaret August 5, 2013 Rapporter Share Besvaret August 5, 2013 Voila Så kan den da åbnes. Så må vi ikke håbe at der er forsvundet noget vigtigt... 20130805 solbakken 12 repair.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Anders Øgendahl Krarup Besvaret August 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 5, 2013 det var fantastisk tak for hjælpen hvad var der galt? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcJesper Besvaret August 5, 2013 Rapporter Share Besvaret August 5, 2013 Der var links til produkter/FB som ikke fandtes i projektet. Brugte en online XML validator til at finde dem... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mads M Besvaret May 18, 2014 Rapporter Share Besvaret May 18, 2014 Jeg har samme problem nu, kan du hjælpe mig? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Anders Øgendahl Krarup
Hej med Jer
jeg har fået lidt problemer med min projektfil den kann ikke længere genkendes at ihc programmet, er der nogen af jer der kan lurer den af i xml og se om der er noget galt
mvh
Anders Krarup
solbakken 12.vis
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts