3Cubed Skrevet August 4, 2013 Rapporter Share Skrevet August 4, 2013 Hej Folkens. Jeg er ved at få trukket nyt el i mit hus og snakkede lidt med trikkeren om hvordan man bør trække output fra DIN uni-dimmeren og ud til lampestederne. Jeg har specielt et badeværelse, der ligger et godt stykke fra tavlen. Jeg forestillede mig, der skulle trækkes et 5x1,5 kvadrat kabel fra tavlen, frem til mit badeværelse. I kablet skulle så trækkes F - N - J og L. L = det dæmpede output fra dimmeren og til mine spots i badet. (Både DIN dimmer og kontakter vil så være forbundet på den samme Trikkerne menet at man burde trække 2stk. 3x1,5 kvadrat, et til lys og et til kontakter. Jeg syntes bare det er spild med 2x 3x1,5, når det kan løses med et 5x1,5 kvadrart. Lad mig høre hvordan Jeres er trukket og/eller hvordan i plejer at trække sådan et setup. På forhånd tak. Kasper Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ihcJesper Besvaret August 4, 2013 Rapporter Share Besvaret August 4, 2013 5x1,5 til lampeudtag i loft, hvor der så fordeles videre ud. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
3Cubed Besvaret August 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 4, 2013 5x1,5 til lampeudtag i loft, hvor der så fordeles videre ud.Jeps, præcis hvad jeg havde forestillet mig. :-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret August 4, 2013 Rapporter Share Besvaret August 4, 2013 Og gør din selv den tjeneste og udskift uni dimmer med wireless dimmer, så du kan styre % vis dæmp Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
3Cubed Besvaret August 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 5, 2013 Og gør din selv den tjeneste og udskift uni dimmer med wireless dimmer, så du kan styre % vis dæmp Point taken, good one. :-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts