Jens Østerballe Skrevet June 4, 2008 Rapporter Share Skrevet June 4, 2008 Hej gutter og gutinderJeg er just hjemvendt fra IHC kursus hos LK og vores instruktør/lære kunne fortælle at de i går begyndte at pakke controllere med ny firmware og i denne fw ver skulle e-mail kontrol virke og der skulle også være kommet ny brugerflade. han regnede med at firmware ville ligge klar inden sommerferien til download. det bliver spændende:silly: Hilsen Jens Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rasmus Agdestein Besvaret June 4, 2008 Rapporter Share Besvaret June 4, 2008 Det lyder rigtig godt. Det ser jeg frem til Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret June 5, 2008 Rapporter Share Besvaret June 5, 2008 Det er de jo også nød til når varmestyringen kommer ;)Håber da den kommer lidt før, så man kan få lov at se lidt af det :PMen "ny brugerflade"? - Jeg håber da ikke det er noget alt for stort der er ændret...(Kunne egentlig være man skulle prøve sådan et IHC kursus en dag) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret June 5, 2008 Rapporter Share Besvaret June 5, 2008 ja det kunne du godt bruge jakob :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst IBISystem.dk Besvaret June 5, 2008 Rapporter Share Besvaret June 5, 2008 JA, Firmware hedder 2.6.102 og softwaren hedder 2.6/Allan Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret June 5, 2008 Rapporter Share Besvaret June 5, 2008 nogen der kender en frigivelses dato? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jens Østerballe Besvaret June 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 5, 2008 Inden sommerferire. Som sagt så er man begynd at pakke controllere med ny firmware så der kan ikke gå længe før den kommer til download. Hilsen Jens Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret June 5, 2008 Rapporter Share Besvaret June 5, 2008 jeg tænkte på softwaren. :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
DennisS Besvaret June 5, 2008 Rapporter Share Besvaret June 5, 2008 Hvem finder den først? og får lagt den her til download :woohoo: hold varmen stor hilsenDennis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Hansen Besvaret June 6, 2008 Rapporter Share Besvaret June 6, 2008 Jeg har fået en bata firmware fra LK, ver. 2.6.117, vil lige teste om den løser email problemet.Mvh Lars Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jens Østerballe Besvaret June 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 6, 2008 thomasbl skrev:jeg tænkte på softwaren. :-)Jeg tror at den kommeer samtidig da den understøtter termostaten. hilsen Jens Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret June 9, 2008 Rapporter Share Besvaret June 9, 2008 lhelteknik skrev:Jeg har fået en bata firmware fra LK, ver. 2.6.117, vil lige teste om den løser email problemet.Mvh LarsKunne vi evt. få den ind under download? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret June 9, 2008 Rapporter Share Besvaret June 9, 2008 ja det kunne være lidt lækkert at se mere til det nye.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst IBISystem.dk Besvaret June 9, 2008 Rapporter Share Besvaret June 9, 2008 De har vel bare glemt et komma og den endelige version kommer vel så til at hedde 2.6.455 :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Otto Haue Besvaret August 3, 2008 Rapporter Share Besvaret August 3, 2008 Nogen som har firmware eller softwaren ?Synes ikke lige jeg kan se nogle nye ting på LK's hjemmeside ?Mvh Otto Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret August 4, 2008 Rapporter Share Besvaret August 4, 2008 ohaue skrev:Nogen som har firmware eller softwaren ?Synes ikke lige jeg kan se nogle nye ting på LK's hjemmeside ?Mvh OttoDen er ikke udkommet endnu, men softwaren har jeg liggende, dog kan du ikke rigtig bruge den til noget før du har fået firmwaren. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret August 5, 2008 Rapporter Share Besvaret August 5, 2008 de giver sig sandelig god tid LK..ikke fordi det ikke er sket før, men nu må den da komme Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Due Jørgensen Besvaret August 5, 2008 Rapporter Share Besvaret August 5, 2008 Ja jeg håber sandelig også snart den kommer. Står med et færdigt gulvvarmesystem forberedt til den nye gulvvarme (Henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kitora Besvaret August 5, 2008 Rapporter Share Besvaret August 5, 2008 HDJ skrev:Ja jeg håber sandelig også snart den kommer. Står med et færdigt gulvvarmesystem forberedt til den nye gulvvarme (HenrikSamme her. Jeg har dog en Beta version hvor jeg har lavet styringen i IHC systemet. Jeg mangler bare hardwaren såsom telestater og termostater. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Due Jørgensen Besvaret August 5, 2008 Rapporter Share Besvaret August 5, 2008 Hey Var det muligt at jeg kunne få en kopi af den beta version?//Henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret August 17, 2008 Rapporter Share Besvaret August 17, 2008 HDJ skrev:Hey Var det muligt at jeg kunne få en kopi af den beta version?//HenrikDen fylder desværre ret meget, så den kommer kun til at ligge i kortere tid på denne side (ligger der nu hele tiden) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Otto Haue Besvaret August 18, 2008 Rapporter Share Besvaret August 18, 2008 Takker - har hentet den.Mvh Otto Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Due Jørgensen Besvaret August 18, 2008 Rapporter Share Besvaret August 18, 2008 Hej JacobJeg har også hentet og installaeret den, men der er da ingen forskel fra V2.1 er der?MvhHenrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret August 18, 2008 Rapporter Share Besvaret August 18, 2008 HDJ skrev:Hej JacobJeg har også hentet og installaeret den, men der er da ingen forskel fra V2.1 er der?MvhHenrikDer er ikke meget at se, men det er i hvertfald sådan at du skal ha' en nyere firmware for at kunne bruge Visual 2.2Det eneste jeg selv har fundet, er faktisk temperatursensoren...Vi må nok bare væbne os med tålmodighed, det kan være der kommer mere i den version de snart bør udgive Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Barfod Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 ...og så blev version 2.6 frigivet!--Jakob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts