Jesper1354922304 Skrevet July 31, 2013 Rapporter Share Skrevet July 31, 2013 Hey nogen der kan hjælpe mig. Har problemer med at mit lys bare lige pludselige tænder på alle mulige mærkelige tidspunkter, flere forskellige steder uafhængig af hinanden.. Det har ikke været et problem før det er lige pludselige gået igang med det har ikke ændret på programet eller noget, ved ikke hvad der er galt har prøvet at uploade programet flere gange til controlleren men det hjælper ikke noget. Nogen der har en ide til hvad der kan være galt?Jesper H Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Erik Berg Besvaret July 31, 2013 Rapporter Share Besvaret July 31, 2013 Hey nogen der kan hjælpe mig. Har problemer med at mit lys bare lige pludselige tænder på alle mulige mærkelige tidspunkter, flere forskellige steder uafhængig af hinanden.. Det har ikke været et problem før det er lige pludselige gået igang med det har ikke ændret på programet eller noget, ved ikke hvad der er galt har prøvet at uploade programet flere gange til controlleren men det hjælper ikke noget. Nogen der har en ide til hvad der kan være galt?Jesper HHej Jesper Det er ikke fordi du har en hjemmesimulering kørende? Det ville give de beskrevne fejl. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper1354922304 Besvaret August 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 1, 2013 Nej slet ikke det er alle trådløse tryk hvor der kun er lavet kip på... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret August 1, 2013 Rapporter Share Besvaret August 1, 2013 har du de nyeste FB og firmware, der har jo være lidt problemer med de "gamle" versioner Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts