Hop til indhold

Periodiske Fejl

Recommended Posts

Hey nogen der kan hjælpe mig. Har problemer med at mit lys bare lige pludselige tænder på alle mulige mærkelige tidspunkter, flere forskellige steder uafhængig af hinanden.. Det har ikke været et problem før det er lige pludselige gået igang med det har ikke ændret på programet eller noget, ved ikke hvad der er galt har prøvet at uploade programet flere gange til controlleren men det hjælper ikke noget. Nogen der har en ide til hvad der kan være galt?

Jesper H

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey nogen der kan hjælpe mig. Har problemer med at mit lys bare lige pludselige tænder på alle mulige mærkelige tidspunkter, flere forskellige steder uafhængig af hinanden.. Det har ikke været et problem før det er lige pludselige gået igang med det har ikke ændret på programet eller noget, ved ikke hvad der er galt har prøvet at uploade programet flere gange til controlleren men det hjælper ikke noget. Nogen der har en ide til hvad der kan være galt?

Jesper H

Hej Jesper

Det er ikke fordi du har en hjemmesimulering kørende? Det ville give de beskrevne fejl.

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok