Thomas.Th Skrevet July 28, 2013 Rapporter Share Skrevet July 28, 2013 Hej efter et lynnedslag har jeg konstateret at et lampeudtag er defekt. Den er med en 400uni tavledæmper på. Men den sidder med 3 andre. hvordan finder jeg den der er defekt i tavlen? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret July 29, 2013 Rapporter Share Besvaret July 29, 2013 Der er en knap på hver enkelt dimmer på fronten til betjening af den. Så er det nemt at se hvilken en der ikke aktiverer noget lampeudtag Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas.Th Besvaret July 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 29, 2013 Nej ingen knap på mine! Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas.Th Besvaret July 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 29, 2013 alle 4 dimmer blir fødet af samme output og de 3 andre lampesteder virker. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
SilverLine Besvaret July 29, 2013 Rapporter Share Besvaret July 29, 2013 alle 4 dimmer blir fødet af samme output og de 3 andre lampesteder virker. Hvis du mener det er dimmeren der er død. Kan du prøve at luse fasen på dimmeren sammen med tændledning/dimmerledningen der går til dit lampested. Så hvis du tager én dimmer af gangen, kan du bruge udelukkelses medtoden Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret July 30, 2013 Rapporter Share Besvaret July 30, 2013 Kan du ikek tænde dem alle i max dæmp, og så mærke temperatur forskel på dem efter lidt tid? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas.Th Besvaret August 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 2, 2013 Hmm Der er åbenbart ikke nogen nem vej, Det med at luse tror jeg ikke jeg skal for aner ikke hvilken ledning der er hvad og kortslutte mere end planlagt har jeg ikke lyst til. Skal jeg tænde og sætte max dæmp på dem alle skal jeg til at sætte lamper op, hvilket jeg ikke har så det er også en no go Må vist bare ringe til en elektrikker og få ham til at skifte det, så må det jo koste det det koster Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts