Jens Ostenfeld Skrevet July 27, 2013 Rapporter Share Skrevet July 27, 2013 Er der en som med sikkerhed kan udpege Hvor hhv. L1, L2, L3 og N er placeret på den gamle afbryder på billedet? Mvh Jens Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret July 27, 2013 Rapporter Share Besvaret July 27, 2013 Ud fra tilslutningerne nedest ser det ud som om det fra venstre er:L1 brunL2 brunnul blåL3 sort Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Abildgaard Besvaret July 27, 2013 Rapporter Share Besvaret July 27, 2013 Du har nul helt til højre. Sort er nul i gammel farvekodeEllers faser 1-3 fra venstre med jord i midten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jens Ostenfeld Besvaret July 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 27, 2013 OK, dvs. at jeg erstatter de øverste ledere med de nye ledere i følgende rækkefølge fra venstre: Brun (L1)Sort (L2)Gul/grønHvid (L3)Blå (N) Og så sikrer jeg, at dette anvendes korrekt på komfuret. Enig? Mvh Jens Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Wilborg Nielsen Besvaret July 27, 2013 Rapporter Share Besvaret July 27, 2013 Du kunne evt låne/købe et måleinstrument - da du risikerer at brænde skidtet af! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jens Ostenfeld Besvaret July 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 27, 2013 Enig, men jeg vil bare gerne tilslutte dem i den rækkefølge som er normen. Venlig hilsen Jens Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Abildgaard Besvaret July 27, 2013 Rapporter Share Besvaret July 27, 2013 Det er korrekt, men derfor skal man altid måle efter inden man sætter spænding på.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jens Ostenfeld
Er der en som med sikkerhed kan udpege Hvor hhv. L1, L2, L3 og N er placeret på den gamle afbryder på billedet?
Mvh Jens
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts