Anders Jacobsen Skrevet July 24, 2013 Rapporter Share Skrevet July 24, 2013 Er ved at køre helt fast i den blok, kan ikke få det til at virke. Lige meget hvad jeg gør kan jeg ikke slå alarmen fra. Den er rød på tastaturet, accepterer koden og går tilbage til rød. Har testet tastaturet med test blokken det virker fint. Koden jeg bruger er på plads 1, har 3 pir følere, tastatur ude, og ingen magnet kontakter hverken i døre eller vinduer. Har nu pillet alle pir følere fra og har kun forbundet sabotage kreds og tastatur, og jeg kan ikke slå skidtet fra... Syntes dokumentationen lige på den blok er noget skrabet/ikke eksisterende.... Hjælp Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anders Jacobsen Besvaret July 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 24, 2013 Løst. i panik havde jeg fjernet forsyningen til 24v output modul fordi alarmen gik i gang, med det resuktat tastaturet ikke skifter til grøn. det gør det nu... lesson learned... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts