Jeg har via arbejdet adgang til en prof. netværks måler og kan selv tjekke kvalitet på forbindelsen.
Derefter ville jeg sætte en IHC NET antenne fordeler/forstærker op i løs panel i bryggerset.
Jeg syntes en komplet IHC installation er for dyr og jeg forventer kun at det kort tid endnu der bliver behov for antenne forbindelser. (Vi benytter speciel switch og har aflivet TLF).
Spørgsmål
Studsgaard
Hej
Vi er ved at bygge nyt hus og har i det sammenhæng overvejet at trække nogle af forbindelserne (Måske alle) som IHC NET kabler og konnektor.
Men jeg kan ikke gennemskue om IHC NET konnektor passer i "normale" dataudtage" f.eks:
http://www1.lk.dk/servlet/pdfDokumentation?LKnummer=588D5032
Jeg har via arbejdet adgang til en prof. netværks måler og kan selv tjekke kvalitet på forbindelsen.
Derefter ville jeg sætte en IHC NET antenne fordeler/forstærker op i løs panel i bryggerset.
Jeg syntes en komplet IHC installation er for dyr og jeg forventer kun at det kort tid endnu der bliver behov for antenne forbindelser. (Vi benytter speciel switch og har aflivet TLF).
Mvh
Bjørn Studsgaard Voss
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts