Hop til indhold

Reset / Slet Alt Fra Controller

Recommended Posts

Hej.

Jeg er ny til IHC, og jeg har et problem med mit udv. lys, hvilket jeg håber, der er en, der kan hjælpe mig med.

Hver gang jeg har haft afbrudt strømmen til controlleren eller lavet ændringer i programmet, vil mit udv. lys hhv. ikke tænde(nogen gange ikke slukke) i flere timer efter.

Udv. lys er programmeret med FB-(udelys) hvor skumringsrelæet er master - der er tilsluttet en pir i carporten og i bryggerset er det muligt at tænde konstant ell. tænde med timer.

Jeg synes, jeg har prøvet det meste, slettet hele FB og lavet den igen - slettet tryk for så at programmere dem igen på samme måde - intet har hjulpet :(

Så ville jeg lige høre jer, meget kloge mennesker om, det er muligt at slette alt fra controlleren altså gendanne den til fabriksindstillinger.. ?

Hvis I har andre løsningsmuligheder til mit problem, vil jeg også meget gerne høre dem :)  

Mvh. Janus  

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Janus, og velkommen til IHC-User.dk :)

Du kan prøve at uploade et tomt projekt til controlleren inden du oploader det nye/ændrede.

Eller benytte reset Firrmwaren fra downloadsektionen:

http://www.ihc-user.dk/forum/files/file/2-reset-factory-defaultzip/

Bemærk den sletter alt og du skal starte helt forfra med opsætning af indstillinger mm.

Hvis ikke det hjælper så prøv at vedhæfte dit projekt og det kan være vi kan finde en fejl i programmeringen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok