Kasper Riis Skrevet July 2, 2013 Rapporter Share Skrevet July 2, 2013 Hej IHC'ere Efter bøvl med alarmen idag er jeg endt med et kodetastatur der ikke reagerer på mine tryk.Jeg har været inde og kigge i ServiceView men kan ikke se hvad det skulle være, der gør at kodetastaturet ikke reagerer. Nogle erfaringer eller indspil til dette? Måske der findes en 'nulstilling' af alarmfunktionerne i ServiceView (hvad skal være on og off hhv.) ?Kan jo også være det kan løse problemet Mange hilsnerKasper Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret July 3, 2013 Rapporter Share Besvaret July 3, 2013 Er der lys i det (LED) ? Ellers er det formentlig kablingen den er galt med. Tjek med vejledningen http://www1.lk.dk/katalog.jhtml?EANnummer=5703302109369 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kasper Riis Besvaret July 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 4, 2013 Hej Lars. Tak for bud. Der er lys i dioderne - meget mystisk. Faktisk reagerer tasterne nu her dagen efter - men at slå alarmen til vil den søreme da ikke. Tidligere idag begyndte alarmen selv at skifte fra grøn til rød diode og tilbaws uden at nogle trykkede på det (melding fra konen der var hjemme). Det er som om systemet lever sit eget liv :/ MvhKasper Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret July 4, 2013 Rapporter Share Besvaret July 4, 2013 Det kunne tyde på en løs forbindelse. Ville nok checke en ekstra gang i serviceview, evt. med noget logning aktiveret. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kasper Riis Besvaret July 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 5, 2013 Good point Lars. Har du nogle gode input til hvilken logning (og hvor jeg sætter logning igang inde i serviceview'et...) ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henrik Ahler Besvaret October 26, 2013 Rapporter Share Besvaret October 26, 2013 Har du kontrolleret at tastaturet ikke sidder en smule løst, sådan det ikke slutter 100% i selve beslaget? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kasper Riis Besvaret October 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 27, 2013 Hej Henrik. Du er på rette spor. Kodetastaturet er ældet i materialet og har tilladt at vand kommer ind :/Så det skal nok skiftes. Tak for inputMvhKasper Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Kasper Riis
Hej IHC'ere
Efter bøvl med alarmen idag er jeg endt med et kodetastatur der ikke reagerer på mine tryk.
Jeg har været inde og kigge i ServiceView men kan ikke se hvad det skulle være, der gør at kodetastaturet ikke reagerer.
Nogle erfaringer eller indspil til dette?
Måske der findes en 'nulstilling' af alarmfunktionerne i ServiceView (hvad skal være on og off hhv.) ?
Kan jo også være det kan løse problemet
Mange hilsner
Kasper
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts