Jacob Overgaard Skrevet July 2, 2013 Rapporter Share Skrevet July 2, 2013 Hejsa. Nogen der har gode erfaringer med nogle tegneprogrammer for husinstallationer? Pt. bruger jeg pcschematic, men synes ikke det er optimalt til denne opgave. Det er alletiders til tavler, styringer osv. men installationstegninger synes jeg det er lidt tung til... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret July 2, 2013 Rapporter Share Besvaret July 2, 2013 tjaa alt efter hvad du har som udgangspunkt kan det f.eks. være autocad (eller en anden af autodesk programmerne f.eks. electrical eller mep), MS Visio eller måske blot Word eller Paint hvis det kun drejer sig om at lave nogle streger på en grundplanstegning. man kan også lave meget i sketchup, uden det behøver være 3D. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jacob Overgaard Besvaret July 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 2, 2013 Det optimale ville da nok være noget autodesk electrical, men synes bare det er møgdyrt? Word, paint bliver lige simpel nok... Ville gerne noget hvor der ligger en færdig skabelon klar, samt symboler, så det bare lige er at indsætte grundplan og så smide symboler ind. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kim carlsen Besvaret July 3, 2013 Rapporter Share Besvaret July 3, 2013 Jeg har brugt Visio til at tegne mit med og der fungere fint. Der er ikke alle mulige beregningsmuligheder osv, men kan fint bruges til at tegne 2d med.Visio har en del symboler med som standard og ellers kan man lave sine egne. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts