ChristianK Skrevet June 30, 2013 Rapporter Share Skrevet June 30, 2013 Hej. Vi har lige renoveret lejlighed og har derfor installeret IHC wireless da jeg ikke var interesseret i at trække ud til 2-3 UG12 tavler. Derfor er der brugt IHC wireless udtag, stikkontakter til stander samt bordlamper og batteritryk. Vil gerne kunne dæmpe lyset fra min Beo4 fjernbetjening, men hvad kræver det for at få det til at fungere? Skal der et IHC IR modul til, eller burde det virke med den IR frekvens batteritrykkene sender til udtagene fra? Er helt ny inden for IHC universet så mangler hjælp På forhånd tak. MvhChristian Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret July 1, 2013 Rapporter Share Besvaret July 1, 2013 For at kunne anvende B&O skal du have IR modul som desværre skal være kablet og koblet op på en controller.De tryk du har nu anveder ikke lys, men radiobølger.Prøv at studer manualen nærmere, der er gode beskrivelser af alle komponeneterne, foruden mere eller mindre komplicerede programeringseksempler mm. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ChristianK Besvaret July 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 1, 2013 Okay. Skal der så kabel fra alle udtag til ir modulet eller til controlleren ude i tavlen? Mvh Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret July 1, 2013 Rapporter Share Besvaret July 1, 2013 Igen studer manualen, der er det godt beskrevet. Der skal kabel fra ir modulet til controlleren i tavlen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ChristianK Besvaret July 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 2, 2013 Jeg har ikke manualen fra ir modulet da jeg ikke har købt noget endnu fordi jeg vil være helt sikker på hvad der skal gøres og bruges. Har lavet hele boligen om nu undtagen køkkenet. Så hvis der skal være ledning fra ir modulet ud til lampeudtag kan det ikke lade sig gøre. Men skal der derimod kun ihv ledning fra modulet til controlleren er det muligt. Ville skam have læst manualen hvis jeg havde haft en. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret July 2, 2013 Rapporter Share Besvaret July 2, 2013 http://www.lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/teknisk-support/Manualer-List.page? Og især denne; http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/98203_06.pdf Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts