Hop til indhold

høj pris på IHC installation

Recommended Posts

Hvorfor ikke bare være ærlig?Jeg ville elske et tilbud som dette (bare for at illustrere):Det her arbejde påtænkes at vare 84 timer. Det kan blive +- 10 timer. Vil du have en fast pris, eller skal vi gøre det på timebetaling?Programmeringen af anlægget er basalt. Det vil sige du kan tænde og slukke lyset med de anviste tryk og skrue op og ned med de installerede lysdæmpere. Ønskes der yderligere programmering så må du enten gøre det selv, eller betale os på timebasis. Alt bliver udført i henhold til vedlagte EL plan. Leverer du selv de enkelte komponenter har du selv ansvaret for at reklamere over for producenten, og udskiftning af defekte komponenter sker for din regning.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst IBISystem.dk

Selvfølgelig bliver du da ikke upopulær for at have den mening :-)jeg møder dagligt agumenter som "jeg kan købe det billigere på nettet - hvorfor er din pris så høj" og her må jeg sige at det er som at sammenligne pærer og æbler.jeg har ansvaret for at produktet virker i mindst 2 år og "skal" skifte det ud uden beregning, hvis det ikke virker længere.......lad mig give et eks.Kunden ønsker et givent LK IHC Produkt og jeg installatere det og afslutter jobet og har ganske rigtigt tjent 400kr på produktet samt min timeløn.Nu går produktet i fejl efter 3 mrd (løber tør for batteri mm) og jeg skal ud på pladsen igen for at se hvad fejlen er - U/Bjeg fejlfinder på produktet og på systemet for at finde fejlen - fejl fundet og det er en produktfejl !!!Kører til grossist for at oprette en sag - her SKAL jeg købe et nyt produkt, mens LK finder ud af om det er deres fejl..... dette kan tage langggggggg tidOk, de finder ud af at deres produkt fejler og henviser til at de ombytter produktet gratis - cool men hvad med alt den tid der er brugt med at ombytte produkt samt faktura/kreditnota via grossist mmDet er bare æveligt og tiden må tages for egen regning.alt i alt kan en sådan sag med et fejlprodukt løbe op i mange penge tabt, så det er nogen gange bare nemmere at omskifte produktet U/B for kunde og smide det fejlramte produkt UD.Er der nu nogen der kan fortænke os installatører i at være dyrere end netpriser ????mhv.Allan GøndahlIHC Konsulent med speciale i fejlramte IHC :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

• 2 weeks later...

toma2 skrev:

Hej igenJeg har efterfølgende fået to tilbud fra andre installatører. De lå begge imellem 150.000,- til 160.000,-. Så det første tilbud på 325.000,- var helt ude i hampen.
det lyder mere rimligt..som sagt før, så ville den første nok ikke lave det, så skruer man prisen op, så er man ret sikker på at kunden vælger en anden.. :S
Link til kommentar
Del på andre sites

• 2 months later...

thomasbl skrev:

peter skrev:
hehe.. for mig lyder det billigt. Jeg fik et tilbud fra SR Installation på 317000kr inkl moms for at de skulle lave en alm installation på 226kvm. Jeg turde ikke spørge hvad de ville have for IHC :laugh:
det er sørme nogle vilde priser i kommer med...får i en anpart med i firmaet?
Det er nok nogle særdeles avancerede installationer de får lavet, og endda med guld-kontakter...
Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok