MatHol Skrevet June 22, 2013 Rapporter Share Skrevet June 22, 2013 ville bare lige høre om det er muligt at lave et script der kan tænde og slukke for lyset (bare i et rum) via php (uden viewer)har ikke så meget forstand på det, så der vil blive sat stor pris på jeres hjælp! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 25, 2013 Rapporter Share Besvaret June 25, 2013 Det kan jeg da nok godt - hvad forestiller du dig? Altså en hjemme side med en knap der slukker og tænder? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MatHol Besvaret July 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 1, 2013 yep, det var noget i den stil jeg havde forestillet mig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret July 1, 2013 Rapporter Share Besvaret July 1, 2013 yep, det var noget i den stil jeg havde forestillet mig. Det kræver du har en webserver som står på samme net som din _ det er ret nemt at kode - du kunne evt. sende mig en privat besked med ip'en på din nuværende controller (forudsat den står på en public ip) og brugernavn og adgangskode og en test lampe jeg kan prøve på. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret July 1, 2013 Rapporter Share Besvaret July 1, 2013 Ved ikke om den her virker mere - men prøv: http://mail.pdaxrom.org/mss/ihctest/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MatHol Besvaret July 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 1, 2013 Ved ikke om den her virker mere - men prøv: http://mail.pdaxrom.org/mss/ihctest/det virker udemærket, men er der ikke en måde at kun have en knap?f.eks. hvis jeg kun vil have den til at kunne tænde/slukke for 'id' 50267og ja, jeg har en webserver kørende på samme net. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret July 1, 2013 Rapporter Share Besvaret July 1, 2013 det virker udemærket, men er der ikke en måde at kun have en knap?f.eks. hvis jeg kun vil have den til at kunne tænde/slukke for 'id' 50267og ja, jeg har en webserver kørende på samme net.Jo det kan man naturligvis nemt lave - vil du bare have en side med en knap der slukker og tænder? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MatHol Besvaret July 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 1, 2013 Jo det kan man naturligvis nemt lave - vil du bare have en side med en knap der slukker og tænder?jeg kan selv en smule php og html, men ingen js overhovedet.så jeg tænkte at jeg ville være i stand til at "kopier" en knap til en anden side. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret July 2, 2013 Rapporter Share Besvaret July 2, 2013 jeg kan selv en smule php og html, men ingen js overhovedet.så jeg tænkte at jeg ville være i stand til at "kopier" en knap til en anden side. Det behøver jo ikke js - det er jo php der laver alt magien. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MatHol Besvaret July 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 2, 2013 Det behøver jo ikke js - det er jo php der laver alt magien.som sagt kan jeg kun smule php, og den del der virker sammen med IHC'en har jeg ikke fået lært.er en api eller noget til Serviceview, eller hvordan virker det? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret July 18, 2013 Rapporter Share Besvaret July 18, 2013 som sagt kan jeg kun smule php, og den del der virker sammen med IHC'en har jeg ikke fået lært.er en api eller noget til Serviceview, eller hvordan virker det? Det er en PHP class der kan sende og hente data fra IHC controller Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Klaus Larsen Besvaret July 20, 2013 Rapporter Share Besvaret July 20, 2013 Mikkel, Hvor kan man hente koden ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret July 30, 2013 Rapporter Share Besvaret July 30, 2013 Mikkel, Hvor kan man hente koden ?Koden er spredt ud over det hele herinde i forskellige tråde Jeg er lige pt. ved at samle det hele men er helt ærligt træt af alle mulige bare bruger mit kode uden i det mindste lige skrive tak og de fleste kan ikke forstå jeg ikke har tid til at bruge flere timer på netop deres hobby projekt. Så lige nu har jeg besluttet at lave en samlet opdatering og med forklaring også bare ligge det ud som det er. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts