Jackie Carlsson Skrevet June 21, 2013 Rapporter Share Skrevet June 21, 2013 Jeg har en kombidimmer med Led tilsluttet. Det virker fint, så længe man ikke går højere op end 90%. Jeg kan sagtens sætte et start lysniveau på 90%, men så kan man stadig, hvis man er et fjols, hæve lysniveauet på kombidimmeren. er der en funktion der gør at den ikke kan dimme op over 90%? Med venlig hilsen og på forhånd tak Jackie Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret June 22, 2013 Rapporter Share Besvaret June 22, 2013 Nok ikke med standard FB.Har dog ikke prøvet at lave reguleringer med begrænsninger på den måde, men der er kun muligheden med at programmere det selv (eller få nogle andre til det). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret July 22, 2013 Rapporter Share Besvaret July 22, 2013 Man kan under avancerede egenskaber for dimmeren, bl.a. sætte både max. og min. værdi, så ingen grund til at lave en fb. til det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret July 22, 2013 Rapporter Share Besvaret July 22, 2013 Godt du kunne supplere/rette mig Torben. Jeg har jo (desværre) ingen wireless dimmere og kunne kun huske man kunne sætte ramp tiderne, ikke min/max niveau. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jackie Carlsson
Jeg har en kombidimmer med Led tilsluttet.
Det virker fint, så længe man ikke går højere op end 90%.
Jeg kan sagtens sætte et start lysniveau på 90%, men så kan man stadig, hvis man er et fjols, hæve lysniveauet på kombidimmeren.
er der en funktion der gør at den ikke kan dimme op over 90%?
Med venlig hilsen og på forhånd tak
Jackie
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts