Kenneth1105 Skrevet June 19, 2013 Rapporter Share Skrevet June 19, 2013 HejJeg ville hører om der er nogen der har erfaring med sådan en Tilstedeværelsessensor fra Servodan model 43-225.Jeg tænker nemlig på at montere sådan en i vores stue, men jeg vil først hører om der er nogen erfaringer på området. Venlig hilsenKenneth Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret June 21, 2013 Rapporter Share Besvaret June 21, 2013 Har lavet den i nogle banker og kontor miljøer, efter en lille måned forsvinder de små "sære" ting (dens lærings kurve for rummet), husk at det er store rum med mange mennesker.Har intet haft siden. Men hvorfor vil du have ultralyd i en stue?? en 41-440 kan tage 38m2 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kenneth1105 Besvaret June 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 22, 2013 Hej Grunden er at min stuen vil blive ca. 60m2, så tænkte jeg den ville være et godt bud at installere. Det lyder godt at der ikke er nogen problemmer med at bruge den til ihc Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts