Jackie Carlsson Skrevet June 19, 2013 Rapporter Share Skrevet June 19, 2013 hej med jer er ny, både herinde, og til IHC, så bær over med mig :-) Håber i kan hjælpe jeg vil gerne vide Hvor mange enheder, det være sig Indput, Output, dimmer, controller etc, kan jeg smække på en 72W powerenhed? altså på 24V siden. Altså hvor mange kan den trække? Jeg ved godt at det er noget jeg skal beregne mig frem til, men hvordan gør jeg dette? Håber i kan hjælpe Med venlig hilsen og på forhånd mange tak. Jackie Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret June 20, 2013 Rapporter Share Besvaret June 20, 2013 Det kommer helt an på hvilke moduler mm der er tale om.LK havde på et tidspunkt en lille Online vejledning/kursus hvor det blev vist/beskrevet.Jeg har lavet et lille excel ark ud fra spec. i div. dokumentation og vejledninger. Det kan give en ide.Men ellers har LK et lign. ark der kan benyttes ifb. backup modulet beregning. IHC strømforbrug.zip Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret June 21, 2013 Rapporter Share Besvaret June 21, 2013 Du er nu lidt god Lars Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jackie Carlsson Besvaret June 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 21, 2013 Nice, mange tak... det var lige sådan et skema jeg ledte efter Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kim carlsen Besvaret July 3, 2013 Rapporter Share Besvaret July 3, 2013 cool. Er forbruget konstant eller er det full load der er vist?Jeg spekulerede nemlig over hvad standby forbruget for en typisk IHC løsning er. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret July 3, 2013 Rapporter Share Besvaret July 3, 2013 Det er som sagt tal fra div. dokumentation jeg har kunne finde, og det er almindeligvis max. værdier. Der hvor der ikke er oplyst entydige værdier har jeg "anslået" en fornuftigt gennemsnit. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts