mortendiedrichsen Skrevet June 16, 2013 Rapporter Share Skrevet June 16, 2013 Hej.Jeg kan ikke huske hvad det er man skal gøre, får at bruge en funtionsblok man har hentet her fra siden.Efter at have downloadet en funktionsblok, hvad er det så man skal, får at få den gjort brugbar i programmet? Mvh. Morten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret June 17, 2013 Rapporter Share Besvaret June 17, 2013 Hvis den er en del af et projekt/program så øjreklikke på den. Vælg gem, - et sted du kan finde igen, f.eks. Mine Egne FB. Ellers kopier filen til det dir du vil have den i.Genstart Visual. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 mortendiedrichsen Besvaret June 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 22, 2013 Hej Lars. Jeg har prøvet at oprette min egen mappe i C:\Program Files (x86)\LK IHC Control\IHC Visual\FunctionBlocks Men jeg kan ikke se mappen i IHC programmet (har genstartet controlleren). Er det den korrekte måde at gøre det på?Når jeg har downloadet en fil, f.eks kenth's virtuelle skumringrelæ "sol op og nedgang v5" så ligger den som en ZIP fil. skal den pakkes ud til en anden type fil eller ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 michael christiansen Besvaret June 22, 2013 Rapporter Share Besvaret June 22, 2013 Hej Lars. Jeg har prøvet at oprette min egen mappe i C:\Program Files (x86)\LK IHC Control\IHC Visual\FunctionBlocks Men jeg kan ikke se mappen i IHC programmet (har genstartet controlleren). Er det den korrekte måde at gøre det på?Når jeg har downloadet en fil, f.eks kenth's virtuelle skumringrelæ "sol op og nedgang v5" så ligger den som en ZIP fil. skal den pakkes ud til en anden type fil eller ?Ja den skal pakkes ud, det er bare højre klik og så er der en mulighed der hedder pak ud.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 mortendiedrichsen Besvaret June 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 22, 2013 Hej.Så fandt jeg ud af det.Jeg kunne ikke pakke filen ud før jeg jeg lagde zip filen på skrivebordet. Her pakkede jeg den ud og kunne så kopiere filen og sætte den ind i min egen oprettede mappe i ihc.tak for hjælpen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
mortendiedrichsen
Hej.
Jeg kan ikke huske hvad det er man skal gøre, får at bruge en funtionsblok man har hentet her fra siden.
Efter at have downloadet en funktionsblok, hvad er det så man skal, får at få den gjort brugbar i programmet?
Mvh. Morten
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts