ulrik k Skrevet June 10, 2013 Rapporter Share Skrevet June 10, 2013 Hej alle sammen, lige pludselig kan jeg ikke logge på min controller fra lan/wan... Jeg kan fint se controller ren på ip adressen... hmm tænker jeg , jeg prøver lige at at resette skidte for at se hvad der sker... stadig ingen login:-( på med pc på usb kabel... kommer fint ind i administrator menuen, men mine "brugere" er slettet!!!! hmm nå prøver da bare at ligge en nye bruger på.... det an jeg simpelt hen ikke få lov til:-((( har ved hæftet et screenshot. har taste password 2 gange her... stadig ingen held... har prøvet fra 2 forsellige pcér , ingen held... Hvad gør jeg så nu...an der gå virus i skidtet??? Mvh Ulrikihc.doc Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcJesper Besvaret June 12, 2013 Rapporter Share Besvaret June 12, 2013 Det har jeg også prøvet.Jeg fik det til at virke igen via Reset firmware af brugere.Den ligger i download sektionen: http://www.ihc-user.dk/forum/files/file/3-reset-users-access-controlzip/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ulrik k Besvaret June 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 13, 2013 Ok der prøver jeg :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
ulrik k
Hej alle sammen, lige pludselig kan jeg ikke logge på min controller fra lan/wan...
Jeg kan fint se controller ren på ip adressen...
hmm tænker jeg , jeg prøver lige at at resette skidte for at se hvad der sker...
stadig ingen login:-(
på med pc på usb kabel... kommer fint ind i administrator menuen, men mine "brugere" er slettet!!!!
hmm nå prøver da bare at ligge en nye bruger på.... det an jeg simpelt hen ikke få lov til:-(((
har ved hæftet et screenshot. har taste password 2 gange her... stadig ingen held...
har prøvet fra 2 forsellige pcér , ingen held...
Hvad gør jeg så nu...
an der gå virus i skidtet???
Mvh Ulrik
ihc.doc
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts