Hop til indhold

Hvilken Udgang?

Recommended Posts

Havde en kortslutning på en udgang til udebelysning, hvorfor jeg havde besøg af elektrikeren i 2 tempi. Første gang frakoblede han fasen til udebelysningen og næste gang koblede han den til igen.

Problemet er bare at der er en separat koblet udgang (6.07) som alene bruges til udebelysningen, men eletrikeren må have nuppet en anden ledning således at der nu leveres strøm via en anden udgang. Men hvilken?

Da der måske i sin tid blev afsat to udgange i panelet, har jeg derfor afprøvet samtlige ledige udgange (4.04, 5.01. 5.02, 5.08, 6.02, 6.08, 7.02, 7.03, 7.04, 7.05 og 7.06) og set status i Serviceview. Kun 5.02 var on, og så prøvede jeg at sætte den off og fes ud i haven for at se om der var slukket. Men nej :(

Hvad gør man så lige inden man ringer til elektrikeren igen? Kan man på nogen måde spore hvilken udgang der leveres strøm??

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok