Simon1354922276 Skrevet June 5, 2013 Rapporter Share Skrevet June 5, 2013 HejHvis jeg vil bruge min alarm tastatur til at slukke lys, cirkulationspumper og div. Hvor finder jeg så en udgang den er on når den er on? Kan ikke lige se den.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret June 6, 2013 Rapporter Share Besvaret June 6, 2013 Alt efter hvilken FB du anvender plejer der at være en der indikerer alarm Aktiveret. Ikke at forveksle med alarmen er gået. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret June 6, 2013 Rapporter Share Besvaret June 6, 2013 Dit alarmtastatur kender ikke status, det gør den fb der styrer alarmen dog - altså den du forbinder dit tastatur til Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Simon1354922276
Hej
Hvis jeg vil bruge min alarm tastatur til at slukke lys, cirkulationspumper og div. Hvor finder jeg så en udgang den er on når den er on?
Kan ikke lige se den....
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts