Michael Giessing Skrevet May 27, 2008 Rapporter Share Skrevet May 27, 2008 Jeg er temmelig ny i denne vilde IHC-verden. Når jeg skal logge på SceneDesign står der "adgang nægtet via usb" hvorfor får jeg denne frem? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rasmus Agdestein Besvaret May 27, 2008 Rapporter Share Besvaret May 27, 2008 Prøv at logge ind i IHC Administrator og click på adgangskontrol.Der skal være et flueben ud for Sceneview i USB Kollonen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret May 28, 2008 Rapporter Share Besvaret May 28, 2008 Hvis det ikke hjælper, skal du lige kontrollere hvilken gruppe den bruger du logger på med, den er i. I SceneDesign skal man logge på med en administrator bruger Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anders1354922228 Besvaret May 29, 2008 Rapporter Share Besvaret May 29, 2008 den kan også drille med din java version..men virker det andet? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts