Hop til indhold

Opsætning Af Porte I Controller For Wan-Adgang

Recommended Posts

Jeg har opsat controller, router (forward mm), og kan fint tilgå controlleren på wan siden når jeg bruger Visual. Problemet er når jeg vil bruge scene design. Kan det passe jeg kun kan tilgå via usb/lan?

Jeg har sat flueben under admin/adgangskontrol (internet) og LK IHC Scenedesign i opsætning, men min browser tillader det ikke.

Der er et problem med dette websteds sikkerhedscertifikat. 

Dette websteds sikkerhedscertifikat blev ikke udstedt af et nøglecenter, der er tillid til.
Dette websteds sikkerhedscertifikat blev udstedt til et andet websteds adresse.

Problemer med sikkerhedscertifikat kan skyldes et forsøg på at narre dig eller opsnappe data, du sender til serveren.  
  Det anbefales, at du lukker denne webside og ikke fortsætter til webstedet.  
  Klik her for at lukke denne webside.  
  Fortsæt til dette websted (anbefales ikke).  
     Flere oplysninger 

Hvis du nåede til denne side ved at klikke på et link, skal du kontrollere adressen på webstedet på adresselinjen for at sikre, at det er den forventede adresse. 
Når du går til et websted med en adresse som f.eks. https://eksempel.com, skal du prøve at føje "www" til adressen som her https://www.eksempel.com. 

Hvis du vil have flere oplysninger om "Certifikatfejl", skal du se i Internet Explorer Hjælp.

Altså rammer jeg fint nok min controller men jeg kan ikke komme på den hverken via firefox eller IE

Henrik

Link til kommentar
Del på andre sites

Ok så serviceview og visual fungere fint fra Internet, men det er kun scenedesign der giver fejl ?

Eller er der ingen af programmerne der virker fra Internettet ?

Prøv evt. at slette brugeren og opret en ny.

Eller prøv med en firmware reset. Den finder du i download sektionen. Husk backup af projektet.

Og en clear af browser cashen.

Din java er oså up to date, går jeg ud fra hvis det virker lokalt på LAN.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er både serviceview og scenedesign som ikke virker. Visual kører jo som et program og ikke som web-login. Jeg har nu prøvet både at oprette en ny bruger, slette gamle og prøvet med en firmware reset. Forsøgt login fra to forskellige pcer, en frisk java og en ren browser.

Jeg har faktisk forsøgt det samme på en helt anden controller, og det giver samme fejl. Mit gæt er måske en fejl-40?? Kan det tænkes jeg gør det forkert?

Det undre mig bare at jeg får fat i controlleren, men stopper så pga:

Der er et problem med dette websteds sikkerhedscertifikat. 

Dette websteds sikkerhedscertifikat blev ikke udstedt af et nøglecenter, der er tillid til.
Dette websteds sikkerhedscertifikat blev udstedt til et andet websteds adresse.

Problemer med sikkerhedscertifikat kan skyldes et forsøg på at narre dig eller opsnappe data, du sender til serveren.  
Det anbefales, at du lukker denne webside og ikke fortsætter til webstedet.  
Klik her for at lukke denne webside.  
Fortsæt til dette websted (anbefales ikke).  

Er vi ikke enige om jeg i min browser skriver:

Jeg har i routeren forwardet port 443 til min controller

eller skal jeg fra de installerede LK programmer gå ind den vej? 

Henrik
Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok