Mummitrolden 1973 Michael Skrevet May 26, 2013 Rapporter Share Skrevet May 26, 2013 Jeg har lavet en installation for min svoger, fået lavet det sådan af de udvendig stikkontakter er styret via IHC. Men ide var På hver dage Af have en ur tid om morgen 05- 09 " UR 1 " af have en ur tid om aften 16 - 20 " UR 2 " I weekenden af have en ur tid som hedder 08-22 " UR 3 " Mandag til fredag har jeg valg UR 1 & 2 Lørdag og søndag har jeg valgt UR 3 Jeg har prøvet alle mulig kombinationer, er der en fejl i blokken, eller er det elektrikeren manglende forståelse for LK`s tænkemåde ? Hilsen Michael Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret May 26, 2013 Rapporter Share Besvaret May 26, 2013 Var det ikke bedre at køre udvendige stik over alarmen? - så de er aktive når den ikke er.På den anden måde rammer du i det problem med at man vil i haven på en helligdag eller fridag og så er der ingen strøm! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret May 27, 2013 Rapporter Share Besvaret May 27, 2013 God idé Clemen. Men det kunne jo godt være der var et eller andet der skulle virke med uanset alarmstatus. Og FB´n burde virke. Har brugt den tit. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret May 27, 2013 Rapporter Share Besvaret May 27, 2013 Hvis det er 2.1.02a så bruger jeg den hver dag, problemfrit. Men der var et tidspunkt den ikke fungerede. Kom frem til at jeg fejlagtigt havde konfigureret udgangen 2 gange. Så blev blokken helt rundtosset og tændte/slukkede helt vilkårligt. Da jeg fjernede den forkerte udgang fungerede det problemfrit Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Mummitrolden 1973 Michael
Jeg har lavet en installation for min svoger, fået lavet det sådan af de udvendig stikkontakter er styret via IHC.
Men ide var
På hver dage
Af have en ur tid om morgen 05- 09 " UR 1 "
af have en ur tid om aften 16 - 20 " UR 2 "
I weekenden
af have en ur tid som hedder 08-22 " UR 3 "
Mandag til fredag har jeg valg UR 1 & 2
Lørdag og søndag har jeg valgt UR 3
Jeg har prøvet alle mulig kombinationer, er der en fejl i blokken, eller er det elektrikeren manglende forståelse for LK`s tænkemåde ?
Hilsen
Michael
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts