BrianPedersen Skrevet May 20, 2013 Rapporter Share Skrevet May 20, 2013 Hej Har for noget tid siden købt en ny wireless Ø80 med dimmer.(har desværre ikke gemt kvitteringen) Jeg har tilsluttet fase og nul, og vil nu linke den til controlleren, men når jeg trykker på programmeringsknappen (A) lyser lysdioden ( ikke.... Har prøvet at trykke på "A" og dernæst på "1" (hvis dioden kunne være defekt) det virkede hellerikke... har tjekket at Fase og Nul sidder rigtigt.. det gør de ifølge bogstaverne på terminalen bagpå.. og måle spænding på fase og nul.. det er også ok.. Nogle gode ideer? får jo nok lidt svært ved at bytte den uden kvittering... Mvh Brian Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Gundertofte Besvaret May 20, 2013 Rapporter Share Besvaret May 20, 2013 Hvis det er en dimmer, skal du huske at der skal være belastning på - dvs. der skal være tilsluttet en pære til den, før den kan linkes.mvh.Henrik Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret May 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 20, 2013 okay... det havde jeg ikke lige læst nogle steder... det prøver jeg lige... kan jeg ikke godt bruge en LED-Pære eller energispare pære i den, hvis jeg ikke dæmper på den, men altid kører 100% eller vil det ikke være godt ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret May 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 20, 2013 Tak for hjælpen.... nu virker den.. og Nej... man kan ikke have en energispare pære i.... og hellerikke en LED... så må på jagt efter en gløde eller halogen pære... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thorbjørn skelboe Besvaret May 21, 2013 Rapporter Share Besvaret May 21, 2013 hey LK forskiver at belastninger skal være på min. 20W for at få det til at virker har dog haft helt af at kode den om og der efter koble LED spot på bag efter som ikke havde en samlet belastning på 20w som virker så det kun når du skal kode den at den skal være min. 20W Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret May 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 21, 2013 Kode om...? hvordan ? jeg har en 6,5 w Dimmable LED pære jeg gerne ville kunne bruge.. kan det evt. lade sig gøre ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thorbjørn skelboe Besvaret May 21, 2013 Rapporter Share Besvaret May 21, 2013 hov om skulle hade være op hmm kommer da flere en den ene på for så tror jeg ikke den går jeg er oppe på 13w total på en dimmer og den køre Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret May 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 21, 2013 okay... bliver bare nemt når det er en nedhængt lampe.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts