Jørgen Bækgaard Skrevet May 18, 2013 Rapporter Share Skrevet May 18, 2013 Jeg har lavet mit program i scene view. Men hvordan med web scene view. Skal man til at lave det samme der eller kan man kopier det på en eller anden måde ?.Jeg tænker bl.a. på når man logger på uden for ens eget netværk.Mvh Jørgen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret May 18, 2013 Rapporter Share Besvaret May 18, 2013 Det skal laves igen. Når det så er sagt, er websceneview godt nok en MEGET amputeret udgave af sceneview - ja faktisk unødvendig efter min mening. Man kan jo også bruge sceneview fra internettet, så ingen grund til at bruge krudt på at sætte websceneview op også. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jørgen Bækgaard Besvaret May 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 18, 2013 Det skal laves igen. Når det så er sagt, er websceneview godt nok en MEGET amputeret udgave af sceneview - ja faktisk unødvendig efter min mening. Man kan jo også bruge sceneview fra internettet, så ingen grund til at bruge krudt på at sætte websceneview op også. Ok :-) det vil sige at når jeg for åbnet for den rigtige port på routeren. Så kan jeg det samme som her hjemme på USB eller internettet ?. Hvis det er er rigtig, så er Web scene view jo ikke til noget ?. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jørgen Bækgaard
Jeg har lavet mit program i scene view. Men hvordan med web scene view. Skal man til at lave det samme der eller kan man kopier det på en eller anden måde ?.
Jeg tænker bl.a. på når man logger på uden for ens eget netværk.
Mvh Jørgen
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts