Jørgen Bækgaard Skrevet May 18, 2013 Rapporter Share Skrevet May 18, 2013 Hvordan kan man indsætte Uni-Dimmer i IPad tablet fra LK ? Det er kun mine wireles dimmere jeg kan se. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret May 18, 2013 Rapporter Share Besvaret May 18, 2013 Kan du ikke, du kan binde de tryk du har der styrer dine dæmpere, så du har dem på din tablet.Men du kan ikke se status om lampen er tændt eller lign (da uni dæmpere ikke fortæller dette) - eller hvor meget de lyser som dine wireless dæmpere. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 michael christiansen Besvaret May 19, 2013 Rapporter Share Besvaret May 19, 2013 Hvordan kan man indsætte Uni-Dimmer i IPad tablet fra LK ? Det er kun mine wireles dimmere jeg kan se.hvis du bruge 1.2.02.a. Fortrådet avanceret dimmer kan du godt få status på om den er tændt eller slukket og så lægge to ikoner oven på hinanden så der hvor du trykker skifter den alt efter om den er tændt eller slukket. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jørgen Bækgaard Besvaret May 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 19, 2013 Super :-) har lavet det og det virker. Tak for dette. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jørgen Bækgaard
Hvordan kan man indsætte Uni-Dimmer i IPad tablet fra LK ? Det er kun mine wireles dimmere jeg kan se.
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts