diskoboy Skrevet May 13, 2013 Rapporter Share Skrevet May 13, 2013 Jeg vil gerne måle hvor meget vand vi bruger (ja, det er lidt for sjov) Er bare lidt i tvivl om hvilken ledning der skal til hvilken indgang der skal forbindes. For at udgangen i det hele taget skal virke, skal jeg lige have fjernet den jumper der sidder på J4. Har siddet og kigget lidt på nettet. Er det ikke korrekt at 18 skal til en indgang og 19 til " 0 " ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin Abildgaard Besvaret May 13, 2013 Rapporter Share Besvaret May 13, 2013 Hvis ikke det virker, så bytter du bare ledningerne ;-) trial and error!! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Stephan Valkær Besvaret May 13, 2013 Rapporter Share Besvaret May 13, 2013 Hej Ser interessant ud. Hvad er det for et produkt? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
diskoboy Besvaret May 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 13, 2013 Sådan en her: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Stephan Valkær Besvaret May 14, 2013 Rapporter Share Besvaret May 14, 2013 Er det én dit vandværk har taget initiativet til at sætte op eller har du selv gjort det efter aftale med dem? Er den beregnet til at vandværket kan fjernaflæse den, ligesom det sker på mange nye elmålere? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
diskoboy Besvaret May 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 14, 2013 Det er det lokale forsynings selskab sætter op i alle husstande (i hvert fald parcel huse). Der er noget radio, men jeg bor for lagt væk fra deres central så når de skal aflæse den kører de rundt på alle veje og samler værdier op. Læste bare forleden at når nu der var radio-modul i, så var der også puls udgang. Ringede til dem for ½ år siden, men snakkede med en telefonpasser som kun kunne sige "nej" til spørgsmål om hvorvidt jeg måtte tilslutte nogle ledninger til den. Ringede til dem forleden igen og fik fat i en teknikker... "jo jo - du tilslutter bare og jeg kommer og plombere den igen" Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts