Hjort Skrevet May 7, 2013 Rapporter Share Skrevet May 7, 2013 Hej alle, Har ladet mig fortælle at, det ikke kan lade sig gøre at have en fjernbetjening og nøglering samtidigt med ihc app'en. Man må altså vælge om man vil det ene eller det andet... Kan det passe? Mvh.Lars Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret May 7, 2013 Rapporter Share Besvaret May 7, 2013 Arrrhhhmmmm ???En fjernbetjening og nøglering er det samme som et wireless tryk som er det samme som et alm. tryk.Det har ikke noget med IHC app´n at gøre Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Hjort Besvaret May 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 7, 2013 Nej, vel. Men ikke desto mindre har jeg fået en mail hvor følgende står "Desværre tillader LK IHC systemet ikke, at der kan benyttesbåde fjernbetjening/nøglering, sammen med Smartphone/iPad App’s. Med andre ord, skal I vælge mellem fjernbetjening/nøglering eller mulighed for styring via Smartphone." Jeg blev lidt forvirret da jeg læste det... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret May 7, 2013 Rapporter Share Besvaret May 7, 2013 Det passer ikke, du kan sagtens bruge alle ting samtidigt. Så det er vås Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
enke Besvaret May 7, 2013 Rapporter Share Besvaret May 7, 2013 Enig absolut noget vås. Det er da forhåbentlig ikke en mail du har fået fra LK ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Hjort Besvaret May 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 7, 2013 Nej, det er fra bygherren på vores rækkehus. Tak for hjælpen alle. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret May 7, 2013 Rapporter Share Besvaret May 7, 2013 Bare sørg for at det er en visual controller med wireless. Så kan du det hele Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret May 7, 2013 Rapporter Share Besvaret May 7, 2013 Jeg er enig med alle de andre.Det lyder som om, at det er en der har styr på IHC, som du har fået fat på der. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts