Martin_pedersen Skrevet May 6, 2013 Rapporter Share Skrevet May 6, 2013 Hej Alle, Jeg har søgt igennem forummet syntes jeg, og kan finde henvisninger til det, men tror forummet er opdateret siden,. Spørgsmålet er : Hvordan skifter jeg til RL mode på mine wireless dæmper ??? Mvh Martin Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 SilverLine Besvaret May 6, 2013 Rapporter Share Besvaret May 6, 2013 Har du en ihc controller på ?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin_pedersen Besvaret May 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 6, 2013 Har du en ihc controller på ?? Nej det har jeg ikke.. Det er lidt ud i fremtiden.. hustru en forstår det ikke helt hvorfor det er nødvendigt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret May 7, 2013 Rapporter Share Besvaret May 7, 2013 Det er lidt ud i fremtiden.. hustru en forstår det ikke helt hvorfor det er nødvendigt Der kan skrives tykke bøger om, hvad kvinder ikke forstår. Angående at tvinge en wireless dimmer i RL-mode, foregår det i IHC Visual, og det kræver derfor at man har en controller.Som stand-alone kører en wireless dimmer, mig bekendt, i auto konfiguration. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret May 7, 2013 Rapporter Share Besvaret May 7, 2013 Nej det har jeg ikke.. Det er lidt ud i fremtiden.. hustru en forstår det ikke helt hvorfor det er nødvendigt Prøv at bringe det op næste gang hun kommer ud af en Matas, med posen fyldt med sindssygt dyre cremer, der er totalt virkningsløse Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret May 8, 2013 Rapporter Share Besvaret May 8, 2013 Shopping i Matas minder mig om denne En aften i sidste uge da min kæreste og jeg var på vej i seng fik jeg lyst og begyndte at røre ved hende og pludselig siger hun: "jeg har ikke lyst i aften skat gider du ikke bare holde lidt om mig?"HVAD???Hvad fanden er nu det? Og så siger hun det som alle mænd frygter mest:"Du er simpelthen ikke i kontakt med mit følelsesmæssige kvindelige behov, så jeg kan ikke tilfredsstille dit mandlige fysiske behov."Da hun så det mærkelige udtryk i mit ansigt sagde hun:"kan du ikke bare elske mig for det jeg er og ikke for det jeg kan gøre for dig i soveværelset?"Da jeg forstod at jeg ikke ville få noget sex den aften lagde jeg migtil at sove. Den næste dag besluttede jeg at tage en fridag for at tilbringe dagen sammen med hende, vi gik ud og spiste en dejlig frokost og tog derefter i Field´s for at shoppe, jeg gik rundt med hende mens hun prøvede flere meget meget dyre sæt tøj, hun kunne ikke bestemme sig så jeg sagde til hende: "tag bare dem alle sammen skat" Hun ville så have et par sko til det nye tøj og jeg sagde lad os købe et par til hvert sæt tøj skat. Derefter gik vi ind hos en guldsmed hvor hun valgte en sæt diamantøreringe og nu var hun helt ekstatisk, jeg begyndte at tro hun testede mig for nu bad hun om en hestesaddel selvom hun ikke kan ride og jeg tror jeg tog fusen på hende da jeg sagde: "selvfølgelig skat"Hun opnåede nærmest seksuel ekstase af bare ophidselse og med det største smil sagde hun nu: "det var vist alt skat, lad os gå til kassen og betale" Jeg kunne næsten ikke holde masken da jeg sagde:"Nej skat, jeg har ikke rigtig lyst"Hun blev helt blank i ansigtet og hendes kæbe ramte gulvet.HVAD???Og så sagde jeg: "helt ærlig skat, jeg ønsker bare at du skal holde alle disse ting et øjeblik, du er ikke i kontakt med mit finansielle behov som mand så jeg kan ikke tilfredsstille dit shoppe behov som kvinde" og jeg fulgte op med: "kan du ikke bare elske mig for den jeg er og ikke for hvadjeg kan købe til dig?" Det ser ud til at jeg heller ikke får sex i aften... Bjarne Sørensen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin_pedersen Besvaret May 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 8, 2013 Hahaa den var god....... jeg må ligge pres på hende og få min vilje... Jeg har dog købt nye led pære som skulle køre fint uden at pille.. kommer mandag. Jeg syntes bare det var den nemmeste måde at få noget korrespondance irgang igen.. vi har revet værge ned i køkkenet og fruen syntes sagtens vi kunne slukke alle 3 zoner ude ved indgang en.... meeen der sætter jeg grænsen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Martin_pedersen
Hej Alle,
Jeg har søgt igennem forummet syntes jeg, og kan finde henvisninger til det, men tror forummet er opdateret siden,.
Spørgsmålet er :
Hvordan skifter jeg til RL mode på mine wireless dæmper ???
Mvh Martin
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts