Simon1354922276 Skrevet May 4, 2013 Rapporter Share Skrevet May 4, 2013 HejLedningen på mit tastatur er for kort...Er der nogle af jer der har muffet link kabel? I så fald med hvad? Simon Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Goose Besvaret May 4, 2013 Rapporter Share Besvaret May 4, 2013 3M Scotchlok er et godt bud. Den bruges ihvertfald ofte. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret May 4, 2013 Rapporter Share Besvaret May 4, 2013 Jeg ville lode dem sammen med noget link kabel og så smide noget krympeflex omkring Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Simon1354922276 Besvaret May 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 4, 2013 3M Scotchlok er et godt bud. Den bruges ihvertfald ofte. Ja men, samlingen skal være inde i et rør, så de kan ikke være der...Er det i øvrigt generaelt ok at bruge Scotchlok? De er jo egentlig til tele, kan de tage strømene på op til de 3A fra IHC? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Simon1354922276 Besvaret May 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 4, 2013 Jeg ville lode dem sammen med noget link kabel og så smide noget krympeflex omkring Det ender det nok med, men jeg er lidt i tvivl, om lederne egentlig kan holde til varmen (ved krymp), alm. tlf. kan ikke rigtigt krympes med varme, kan de her det? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ihcJesper Besvaret May 5, 2013 Rapporter Share Besvaret May 5, 2013 Det ender det nok med, men jeg er lidt i tvivl, om lederne egentlig kan holde til varmen (ved krymp), alm. tlf. kan ikke rigtigt krympes med varme, kan de her det? Jeg har forlænget Zigza temperatur sensor ved at lodde og krympe.Jeg har brugt krympeflex uden lim og været lidt forsigtig med en lighter, så gik det fint....Du skal lave samlingerne over et længere stykke, så de sidder forskudt for hinanden. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret May 5, 2013 Rapporter Share Besvaret May 5, 2013 Jeg har fint kunne krypme omkring, uden at lederen forsvandt bare varm forsigtigt og som ihcJesper skriver over et størrer område så ledernes samling sidder forskudt Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret May 7, 2013 Rapporter Share Besvaret May 7, 2013 Du har ikke mulighed for at trække kablet til en samledåse (alarm sløjfeindsats) på loft eller lign.? Jeg har selv monteret mine tastaturer, som sidder indendørs, på en 2-modul indmuringsdåse. Så er der fin plads til at samle ledninger bag tastaturet. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Simon1354922276 Besvaret May 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 8, 2013 Du har ikke mulighed for at trække kablet til en samledåse (alarm sløjfeindsats) på loft eller lign.? Jeg har selv monteret mine tastaturer, som sidder indendørs, på en 2-modul indmuringsdåse. Så er der fin plads til at samle ledninger bag tastaturet.Det er lidt problematisk med en dåse lige i dette tilfælde, og i entreen er loft til kip, så derfor er der langt til skunk eller lofttum..Så det må nok ende med en krympning..Ideen med dåse bagved er ellers meget god ved indendørs brug... mærkeligt de laver den med fast ledning.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts