stefan1354922313 Skrevet April 28, 2013 Rapporter Share Skrevet April 28, 2013 hej når jeg starter sceneDEsign for at programer en brugerflade så vil den ikke tænde den skriver bare java 7 også står pungtum og blinker lidt så skriver den at den ikke var i stand til at åbne det det har virket før men ikke nu det ved at være ca 1 år siden Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nicholai Besvaret April 30, 2013 Rapporter Share Besvaret April 30, 2013 På 28.4.2013 at 17:19 , stefan1354922313 skrev: hej når jeg starter sceneDEsign for at programer en brugerflade så vil den ikke tænde den skriver bare java 7 også står pungtum og blinker lidt så skriver den at den ikke var i stand til at åbne det det har virket før men ikke nu det ved at være ca 1 år sidenHar du prøvet, at slette din java cache? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thostrup Besvaret May 19, 2013 Rapporter Share Besvaret May 19, 2013 Jeg oplever samme problem efter en af de sidste Java opdateringer. Men jeg kan stadigt åbne den gennem IP adressen - så jeg taster blot IP'en i en browser og så kan jeg state SceneDesigner derfra. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts