René C Skrevet April 24, 2013 Rapporter Share Skrevet April 24, 2013 Hej jeg har netop startet med min nye controller, og det er noget af en udfordring når man ingen erfaring med det.Nu har jeg så bare et problem jeg ikke fatter, og det er at jeg kan ikke logge på via ip. Har sat alle tilladelser op, tastet og controlleret flere gange, ip adresse og port nummer, men kan ikke finde controlleren.Den gule lampe på controlleren blinker også lystigt så der er forbindelse til netværket.Håber nogen kan give et godt råd, på forhånd tak for hjælpen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret April 24, 2013 Rapporter Share Besvaret April 24, 2013 Har du indtastet alle oplysninger korrekt, som vist i quickguiden ? Går ud fra det kun er fra LAN i første omgang. Kan du pinge den fra din pc ? Hvis ikke er den ikke korrekt sat op og du må logge på igen med usb og checke. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
René C Besvaret April 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 24, 2013 Har fundet fejlen, det var mig der havde sovet i timen loool. I manualen er de sidste 2 værdier for gateway adressen 1.1 i controlleren, og jeg overså i starten at den var 0.1 i gatewayen.Undrer mig bare over at jeg ikke kunne ændre den i controlleren.1000 tak for hjælpen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret April 25, 2013 Rapporter Share Besvaret April 25, 2013 .Undrer mig bare over at jeg ikke kunne ændre den i controlleren.Det kan du da godtDet foregår under Netværk i administrator Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts