Hop til indhold

Vislity Fb

Soylant
 Share

Recommended Posts

Hej

Normalt ville jeg ikke bruge penge på en Vislity, syntes de er for dyre osv.

Men fik et fantastisk tilbud som jeg ikke kunne sige nej til, så nu sidder jeg med sådan en :-) jeg syntes bare ikke jeg kan finde nogen fb til den, dem man kan hente på Vislity er kun de 10 seneste, jeg kan ikke finde dem der feks. er brugt i bolig koncept, nogen der ved hvor jeg kan finde dem :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

Hent LK IHC Bolig programmet og gem funktionsblokkene derfra. (Højre klik på blokken)

http://www.lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/ihc/download/ihc-software.page?

Hvad er det for et godt tilbud?

Har selv overvejet at købe en men det er kun for at kan styre Sonos og Nilan ventilation.

Men det ser ud til der måske snart kommer en billigere løsning.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det var en byttehandel med en gammel bærbar jeg havde liggende, den er faktisk helt okay, men syntes stadig den er lidt begrænset.

jeg har også en Homeseer løsning kørende hvor jeg bruger en Asus EEE med 15" touch, der mange flere muligheder i Homeseer, hvad er det for en løsning der er på vej ?

jeg for nok høvl for den her, mensyntes det er dårligt LK ikke have så man kan integrere mere i Scene design, som outlook kalender, vejr, mad, osv. osv.

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay...

Skal til at bygge nyt hus og der regner jeg også med at jeg laver en løsning med Homeseer, har det allerede oppe at køre med Sonos, samt XBMC, men der mangler stadig en løsning til ventilation synes jeg.

Tjek dette Link: http://www.ihc-user.dk/forum/topic/2088-web-baseret-ihc-remote/?p=24488

Han har fået det til at spille med sonos...

Har du selv Sonos? hvordan virker det sammen med Visility??

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg har desværrer ikke sonos endnu, jeg skal ha kigget på hvordan jeg for det til at spille sammen med mit bose i stuen, havde overvejet en bose roommate til køkken og badeværelset, men kan godt se det er lidt smartere at ha sonos der, men vil bare beholde mit bose i stuen :-)

Det lyder vildt lækkert med det homeseer, jeg har lavet en virtual windows 7 maskine på en af mine servere og der ligger homeseer så, og så bruger jeg den Asus EEE som klient der til,Jeg syntes bare jeg har oplevet nogen sjove ting med homeseer hvor den lige pludselig bare slukker alt osv. har du lavet varmestyrring og alarm i homeseer? jeg vil vild gerne se og hører mere om din løsning :-) ved ikke om du deler ud af dit projekt :-)

Lyder til du har godt styr på det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har ikke IHC eller Homeseer hvor vi bor nu, men skal til at bygge nyt hvor det bliver med alt i IHC, IHC Alarm, IHC Varmestyring, Nilan ventilation, Homeseer, Sonos, XBMC Mediecenter og måske Visility.

Jeg har dog nu XBMC Mediecenter og Sonos.

Har så købt en IHC Controller og har installeret Homeseer på computer for at se hvorden det hele spiller sammen.

Det gode ved Homeseer er at det kan næsten alt, dog ved jeg ikke hvordan jeg skulle styre ventilationen derfra.

Også er det også lidt træls man selv skal opbygge brugerfladen.

Visility har forbindelse med Nilan ventilation samt Sonos, og der er en færdig brugerflade, synes bare skærmen er for lille.

Men visility har også sine begrænsninger.

Angående varmestyring i Homeseer så har jeg tidligere spurgt ham der har lavet forbindelse mellem IHC og Homeseer om det var muligt at for temperatur visningerne over i Homeseer, det mente han godt man kunne, men ham havde ikke selv varmestyring, så om det bliver til noget det ved jeg ikke.

Link til kommentar
Del på andre sites