Søren Birkholm Eriksen Skrevet April 12, 2013 Rapporter Share Skrevet April 12, 2013 Hejsa I forbindelse med mit husbyggeri projekt har jeg været i kontakt med Somfy mht. styring af deres motor via IHC. Jeg har fået tilsendt vedhæftet. Desværre har de ikke en motor der passer til lamel gardiner, men måske andre kan bruge denne information. Mvh SørenRS485 Transmitter - IHC og B&O.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ole Besvaret April 15, 2013 Rapporter Share Besvaret April 15, 2013 Hejsa, Spændende. Må man spørge, om du er bekendt med hvor bekostelig sådan en "boks" er? Har googlet lidt på den, men synes det er svært at finde internet salgssteder direkte til slutbruger Hilsner Ole. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Søren Birkholm Eriksen Besvaret April 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 15, 2013 Hej Ole Det er jeg desværre ikke. Mvh Søren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thore Besvaret May 29, 2013 Rapporter Share Besvaret May 29, 2013 Jeg har lige været heldig og købt transmitteren til 4000 kr :-o Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ole Besvaret May 29, 2013 Rapporter Share Besvaret May 29, 2013 Hejsa, OK, hvis det var "et held" ude citationstegn, tør jeg ikke tænke på normal / listepris :-) Må jeg spørge hvorigennem du har fået fat på den? Hilsner Ole. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Søren Birkholm Eriksen Besvaret May 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 29, 2013 Jeg har lige været heldig og købt transmitteren til 4000 kr :-oSpændende. Fortæl endelig om dit projekt med boksen Mvh Søren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts