Szafranski Skrevet April 11, 2013 Rapporter Share Skrevet April 11, 2013 Lyset i mit badeværelse vil ikke tænde på pir. Det er sat op på præcis samme måde som i min entré, hvilket virker perfekt.Radio og Rutelys arbejde virker også fint.En der gider tage et kig på det. Kristoffer Hmm, overskrift klan ikke redigeres Lyset tænder ikke på pirSzafranski1.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Szafranski Besvaret April 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 18, 2013 Slet ingen, der kan give mig et lille hint til hvad jeg gør galt? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret April 18, 2013 Rapporter Share Besvaret April 18, 2013 Det fungerer fint i simulering.Hvordan virker det i serviceview, kan du se PIR aktivitet ? Tænde lyset fra FB ?Det kunne jo være installationene eller PIR der er defekt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Szafranski Besvaret April 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 18, 2013 Serviceview siger at alt virker som det skal. Kan ikke huske præcis hvad den hedder, men bruger jeg en mere simpel fb, så har jeg ingen problemer. Og min radio tænder på pir, så pir virker. Lys kan jeg sagtens manuel overstyre. Så dimmer virker også. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret April 18, 2013 Rapporter Share Besvaret April 18, 2013 Tænder lyset på mem1 og mem2 hvis du giver dem en puls i serviceview?Har du måske fået gemt "slukket niveau" på dine memory på lysdæmperen? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Szafranski
Lyset i mit badeværelse vil ikke tænde på pir. Det er sat op på præcis samme måde som i min entré, hvilket virker perfekt.
Radio og Rutelys arbejde virker også fint.
En der gider tage et kig på det.
Kristoffer
Hmm, overskrift klan ikke redigeres Lyset tænder ikke på pir
Szafranski1.vis
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts