Jakob Bruun Skrevet May 20, 2008 Rapporter Share Skrevet May 20, 2008 Et lille eksempel på hvordan det ser ud hvis man glemmer at spænde en skrue... [img size=499]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/images/Ups.JPG Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Frederik Larsen Besvaret May 22, 2008 Rapporter Share Besvaret May 22, 2008 F*CK!Hvordan er det sket? Er kablet faldet ud? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret May 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 22, 2008 Hehe, faktisk har vi fundet ud af det rigtige problem... Men der er ikke meget forskel på udseendet fra en løs ledning og det der problem..Det faktiske problem, var en løs nul i et kabelskab 2 skabe fra huset. Lyset har i længere tid blinket om aftenen, og vi har ikke kunnet finde nogen fejl.Mandag aften kl 23:30 ringede min telefon, og jeg blev spurgt om jeg ikke nok ville køre ud og se på en rødglødende IHC-tavle.Da jeg kom der ud, stank hele huset af brændt plastik, og tavlen så sådan ud.Til at starte med gik jeg ud fra det var en lysdæmper der var smeltet pga. produktionsfejl, eller overbelastning. Men da det så fortsatte efter udskiftningen, måtte vi jo ud og kontrollere det igen. En af mine kollegaer stod på stedet tirsdag aften, hvor lyset igen blinkede, og spændingen mellem L1 og N på primær siden af HPFI-relæet, svingede mellem 117 og 334 volt.NRGi ville ikke køre ud om natten og se på det, men mente at de skulle fortælle min kollega hvordan man fejlfinder på installationen INDE I HUSET (selvom han sagde det var udefra der var problemer).Men dagen efter, kom de dog ud og fandt fejlen ;)Nu fortryder jeg så lidt, at jeg ikke skiftede controlleren, det er nemlig en TermIHC der sidder der... Det er jo alligevel forsikringen der kommer til at betale Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin1354922221 Besvaret June 19, 2008 Rapporter Share Besvaret June 19, 2008 Er det ikke pudsigt at jeg lige netop skal spænde alle mine skruer efter idag ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts