Jesper T. Pedersen Skrevet April 8, 2013 Rapporter Share Skrevet April 8, 2013 Hej, Har følgende som jeg ikke skal bruge, som i andre måske kan bruge: 1 x Temperatur føler Hvid Fuga - NY - 450 ,- 1 x IHC 400 unidimmer - Brugt meget lidt - 400 ,-1 x IHC 400 SA unidimmer - Kun været monteret aldrig brugt - 400 ,-1 x Wireless output Indbygning - Aldrig været brugt - 400,- 1 x Måler ramme for din-skinne10 x IHC NET Basic Konnectorer - Nye - 45,-/stk. Alt kan sendes... Befinder sig lidt nord for aalborg.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas Leth Anderen Besvaret April 10, 2013 Rapporter Share Besvaret April 10, 2013 Hej, Har sendt dig en PM! /Thomas Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret April 14, 2013 Rapporter Share Besvaret April 14, 2013 Hej, Har følgende som jeg ikke skal bruge, som i andre måske kan bruge: 1 x Temperatur føler Hvid Fuga - NY - 450 ,- 1 x IHC 400 unidimmer - Brugt meget lidt - 400 ,-1 x IHC 400 SA unidimmer - Kun været monteret aldrig brugt - 400 ,-1 x Wireless output Indbygning - Aldrig været brugt - 400,- 1 x Måler ramme for din-skinne20 x IHC NET Basic Konnectorer - Nye - 45,-/stk. Alt kan sendes... Befinder sig lidt nord for aalborg.. Den wireless output - hvilken model er det? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper T. Pedersen Besvaret April 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 16, 2013 Den wireless output - hvilken model er det? Beklager det sene svar.. Det er denne:http://www1.lk.dk/servlet/GenereringMainContext?LKnummer=525B0002#tegning Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret April 16, 2013 Rapporter Share Besvaret April 16, 2013 Beklager det sene svar.. Det er denne:http://www1.lk.dk/servlet/GenereringMainContext?LKnummer=525B0002#tegningOkay - så mangler jeg den ikke - beklager. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ulle Besvaret July 29, 2013 Rapporter Share Besvaret July 29, 2013 Hej, Har følgende som jeg ikke skal bruge, som i andre måske kan bruge: 1 x Temperatur føler Hvid Fuga - NY - 450 ,- 1 x IHC 400 unidimmer - Brugt meget lidt - 400 ,-1 x IHC 400 SA unidimmer - Kun været monteret aldrig brugt - 400 ,-1 x Wireless output Indbygning - Aldrig været brugt - 400,- 1 x Måler ramme for din-skinne10 x IHC NET Basic Konnectorer - Nye - 45,-/stk. Alt kan sendes... Befinder sig lidt nord for aalborg..Hej Jesper. Har du stadig denne til salg? 1 x Wireless output Indbygning - Aldrig været brugt - 400,- Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ginny Besvaret September 2, 2013 Rapporter Share Besvaret September 2, 2013 Hej, Har følgende som jeg ikke skal bruge, som i andre måske kan bruge: 1 x Temperatur føler Hvid Fuga - NY - 450 ,- 1 x IHC 400 unidimmer - Brugt meget lidt - 400 ,-1 x IHC 400 SA unidimmer - Kun været monteret aldrig brugt - 400 ,-1 x Wireless output Indbygning - Aldrig været brugt - 400,- 1 x Måler ramme for din-skinne10 x IHC NET Basic Konnectorer - Nye - 45,-/stk. Alt kan sendes... Befinder sig lidt nord for aalborg.. Er ikke blevet trukket ud det er ikke til salg Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper T. Pedersen Besvaret September 12, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 12, 2015 Hej Jesper. Har du stadig denne til salg? 1 x Wireless output Indbygning - Aldrig været brugt - 400,-Hej Ja, jeg har den stadig.. Havde bare glemt tråden.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts