Jørgen Bækgaard Skrevet April 6, 2013 Rapporter Share Skrevet April 6, 2013 Jeg skal bruge en funktionsblok der skulle kunne følgende: Når jeg er hjemme, så skal den altid være on (udgang være tændt). Skal tænde ved LK kodetastatur, altså når jeg frakobler alarm med tastaturet. Når jeg tilkobler alarm (LK kodetastatur) skal udgang være off (udgang slukket). Jeg skal have mulighed for, at tænde udgangen, selvom alarmen er tilkoblet. Her tænker jeg over viewer uden for hjemmet. Håber der er en der kan hjælpe :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret April 6, 2013 Rapporter Share Besvaret April 6, 2013 Er det ikke bedre at den bare kigger på alarm status, og er on når den er frakoblet? - uagtet om den er fra/tilkoblet fra lk kodetastatur eller andet? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jørgen Bækgaard Besvaret April 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 7, 2013 Er det ikke bedre at den bare kigger på alarm status, og er on når den er frakoblet? - uagtet om den er fra/tilkoblet fra lk kodetastatur eller andet?Jo, men man skal også kunne trække udgangen når alarmen er slået til ude fra over nettet mm. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret April 7, 2013 Rapporter Share Besvaret April 7, 2013 Hej Jørgen. Prøv om vedhæftede kan bruges. Den er helt simpel, og styres af alarm fb. og med mulighed for manuel kip af udgangen. Nu ved jeg ikke hvilken alarm fb. du bruger, men har indsat en 6.2.01.f. i eksemplet, så du kan se hvordan det skal sammenkobles.JørgenBækgaard.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jørgen Bækgaard Besvaret April 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2013 Hej Jørgen. Prøv om vedhæftede kan bruges. Den er helt simpel, og styres af alarm fb. og med mulighed for manuel kip af udgangen. Nu ved jeg ikke hvilken alarm fb. du bruger, men har indsat en 6.2.01.f. i eksemplet, så du kan se hvordan det skal sammenkobles.Hej Torben Jeg bruger funktionsblok 6.2.01.g Så det må være den samme formoder jeg. Jeg takker for fremsendte og prøver det af snarest :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret April 8, 2013 Rapporter Share Besvaret April 8, 2013 Hej Torben Jeg bruger funktionsblok 6.2.01.g Så det må være den samme formoder jeg. Jeg takker for fremsendte og prøver det af snarest :-)Det er også mig der vrøvler kan jeg se. Det er lige netop fb. 6.2.01.g. jeg har indsat i eksemplet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jørgen Bækgaard Besvaret April 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 9, 2013 Det er også mig der vrøvler kan jeg se. Det er lige netop fb. 6.2.01.g. jeg har indsat i eksemplet. ...... Hvordan sætter man en funktionsblok/program ind i et eksisterende program ?. Jeg tænker på den fil du sendte Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret April 9, 2013 Rapporter Share Besvaret April 9, 2013 ...... Hvordan sætter man en funktionsblok/program ind i et eksisterende program ?. Jeg tænker på den fil du sendte Allan Nissen herinde fra, har lavet denne GUIDE til hvordan man henter, gemmer og bruger fb. her fra forum. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jørgen Bækgaard
Jeg skal bruge en funktionsblok der skulle kunne følgende:
Når jeg er hjemme, så skal den altid være on (udgang være tændt). Skal tænde ved LK kodetastatur, altså når jeg frakobler alarm med tastaturet.
Når jeg tilkobler alarm (LK kodetastatur) skal udgang være off (udgang slukket).
Jeg skal have mulighed for, at tænde udgangen, selvom alarmen er tilkoblet. Her tænker jeg over viewer uden for hjemmet.
Håber der er en der kan hjælpe :-)
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts