Hjort Skrevet April 5, 2013 Rapporter Share Skrevet April 5, 2013 Elektrikeren har ikke fået forbundet controlleren med netværket i vores nye IHC installation. Er det korrekt forstået at jeg ikke selv må fjerne dækslet på tavlen og tilslutte netværket?Mvh.Lars Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael christiansen Besvaret April 5, 2013 Rapporter Share Besvaret April 5, 2013 Så hvidt jeg ved er det en separat låge til netværk så må du gerne. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret April 5, 2013 Rapporter Share Besvaret April 5, 2013 I princippet hvis SB skal overholdes så må du ikke som lægmand adskille en tavle og tilslutte noget som helst til den faste installation. At LK så har været så tåbelig og placere "bruger" terminalen (LAN) på den forkerte side af indkapslingen og "installatør" terminalen (USB) på fronten animerer jo bare folk til at klare det selv ;-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
SilverLine Besvaret April 5, 2013 Rapporter Share Besvaret April 5, 2013 Er da glad for jeg ikke skal have et lan kabel til at stikke ud af tavlen, men kan køre det i tavlen vha. Et tom rør, så det hele er skjult. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts