Hei, jeg er ikke så erfaren med IHC-programmering og trenger hjelp til et problem som jeg har.
Her er det jeg trenger hjelp med:
Jeg bruker en fellesbryter(24V input) i ett rom for å skru på flere lys samtidig (f.eks 4 lys). Noen lys er med dimming (koblet til 24V uni-dimmer & 24V output-modul) og noen lys er uten dimming (koblet til 230V output-modul). I tillegg har jeg enkelt-brytere for hver av lysene (24V input).
Dersom et av lysene i rommet er på og jeg bruker fellesbryteren så veksler lysene slik at de andre lysene skrus på og det som var på skrus av. Trykker jeg fellesbryteren igjen så veksler det tilbake.
Jeg skulle gjerne hatt hjelp til å programmere slik at jeg ungikk denne vekslingen. Jeg ønsker at hvis et lys i rommet er på og jeg bruker fellesbryteren, så går det lyset av og de andre lysene skal ikke skru seg på.
Jeg håper jeg har forklart dette godt nok, si ifra hvis det er uklart. Jeg setter pris på hvis noen kan hjelpe meg.
Spørgsmål
ALTERAS
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts