Rasmus Winther Skrevet April 4, 2013 Rapporter Share Skrevet April 4, 2013 Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre, sidder med et par underlige fejl:1: i Administrator modulet er det ikke muligt at aktiverer alle funktioner "de er grå"?Så tænkte jeg at den nye firmware kunne hjælpe:2: Jeg kan ikke få controlleren til at gå i opgraderingsmode:Her er lige system indtillingerne hvis det siger noget: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret April 5, 2013 Rapporter Share Besvaret April 5, 2013 Hvad er det for en controller du har? Står der IHC Visual Controller/Viewer eller bare IHC Visual Controller på fronten af den? Hvis der ikke står /viewer, er det nemlig derfor, at du ikke kan vælge SceneView/WebSceneView/SceneDesign under adgangskontrol. Det er forbeholdt controllere med viewer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret April 5, 2013 Rapporter Share Besvaret April 5, 2013 Det kunne være løsningen på 1. del af problemet. Mht at bringe controlleren i opgraderings tilstand, så prøve at slukke for den med USB kablet tilsluttet og firmware loaderen kørende, så plejer det at virke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rasmus Winther Besvaret April 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 7, 2013 Hvad er det for en controller du har? Står der IHC Visual Controller/Viewer eller bare IHC Visual Controller på fronten af den? Hvis der ikke står /viewer, er det nemlig derfor, at du ikke kan vælge SceneView/WebSceneView/SceneDesign under adgangskontrol. Det er forbeholdt controllere med viewer.Ahh det er kun en IHC Visual Controller - tak for hjælpen - betyder det at ipad app'en ikke virker? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret April 7, 2013 Rapporter Share Besvaret April 7, 2013 Ja LK's apps virker kun på controllere med viewer.Men det kan være der er hjælp på vej idet noget af MikkelS's kode faktisk også virker på controllere uden viewer. Så det er vist bare et spørgsmål om tid før der kan være en alternativ løsning. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Rasmus Winther
Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre, sidder med et par underlige fejl:
1: i Administrator modulet er det ikke muligt at aktiverer alle funktioner "de er grå"?
Så tænkte jeg at den nye firmware kunne hjælpe:
2: Jeg kan ikke få controlleren til at gå i opgraderingsmode:
Her er lige system indtillingerne hvis det siger noget:
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts